14 May, 2009

بصراحة عجبني أوي الموضوع إلي في بلوج فراشة الشتاء

سهر الليالي

وقررت أعمل موضوع زيه بالظبط طبعا مع الأعتزار لفراشة الشتاء علي أقتباس الفكرة

وححط الحروب بترتيب أصدقائي علي الميل
أكيد ححط الأقرب مش كلهم

لولي

صغنونة بس عسولة وبتغظيني كتير هههههههه

م أ

تعبتيني كتير وأعصابي تعبت معاكي علي عكس توقعي متزعليش من صراحتي بس أنا صريح ومش بعرف ازوق في الكلام دة أحساسي

تشي أحمد

واد زي العسل بس أفكاره ما علينا منها مع إنه بدأ يخرج من إطارها كتير وبقي حبيبي هههههه

أ ف

بالعربي أحمد فهمي صديقي العزيز من أيام ثانوي وأجدع صحاب أصحابي من صغري ههههههههه
نفسي نرجع زي زمان وأحنا بدأنا من جديد رغم خلافتنا إلي حلناها

بالبونط العريض
هبة السيد
قولتلها أكتبك بأختصار قالتلي أكتبني بأسمي ماشي يا سيدتي
أحلي حاجة في حياتي ربنا يخليهالي وتفضل معايا علي طووووووول لغاية ما أعجز وسناني تقعد ونروح دار مسنين مع بعض بس يكون فيها نت ههههههههههههههههههه
أنت بجد أغلي أنسانة في حياتي


أ ع

عفشة
حبيب قلبي غالي علي قلبي أوي طيب بس ما علينا هههههههههههه

روزي
رضوي

عايز أضربك يا إلي مش بتسألي بقالي كتير معرفش عنك حاجة تدخلي تقولي كلمتين والنت يقطع ترجعي بالسلامة لأرض الوطن في كلية الهندسة بقي هههههههههههه

هبة الله

كنت في وقت أقرب أصدقائي غالية عندي يمكن بعدنا عن بعض وبتمنالك حياة سعيدة مع الشخص إلي أختاره قلبك كان لازم تعرفي إني لازم أنسحب من حياتك شوية بشوية علشان تبقي حياتك كلها للأنسان إلي بتحبيه
ربنا يوفقك

أ ع

أحمد عنتر
تعبتني معاك اوي يا عم حاجة تخنق ههههههههههه معايا علي طول سيبني شوية بقي عايز اقعد لوحدي بس بجد مالي عليا حياتي أنا مجنون صح علشان دة أنا هههههههههه

شهد

متكلمناش كتير بس كنت ديما بتساعديني وحفكر أروح الفرح ولا لاء ههههههههههه
بس شوفيلي عروسة بقي

روشة

هية أسم علي مسمة روشة عملالي دوشة في دماغي مخها عايز يتفور معلش بقي متزعليش أنا الكبير برده هههههههههههههه

توأمتها
نهال

بتقوليلي إنك أختي الحقيقية علشان أسمك زي أسم أختي الله يرحمها بعزك وبحترمك بس في بعض التحفظات

بوسي

جننتيني يا شيخة حرام عليكي البرج إلي فاضل من دماغي حيطير

م م

كنا أصدقاء لكن حصلت مشاكل وبعدنا نهائيا بس برده ما زلت أحترم شخصيتك مع وجود بعض التحفظات برده
مش بحب الصوت العالي

أ ي

أسامة ياسر

صديقي من قبل ما أدخل الكلية شخصيته فيها كتير بتحفظ عليه بس بحترم رأيه وباخد رأيه في حاجات كتير بس برده بعمل إلي في دماغي

ي ي

ياسر يسري
واحد طويل كدة سيبكم منه بس دمه زي العسل جرئ أوووووووي وبيتكسف ههههههههههههه شوفوا إزاي بقي
هههههههههههههههههههه

سمسمة

سمسومتي ألبسي النظارة علشان تشوفي الكلام خايف عليكي من العملية بس لازم تعمليها علشان نظرك بسيحلك أنا باين ههههههههههههههههههه

بلح

أنا مش بحب البلح بس بحب شخصية بلح الطيب الهادي بجد شخصية تقف قدامها كتير بس إلي عايز يفكر بقي




أكيد نسيت ناس بس والله مش قصدي يمكن فات علي نظري بس بجد كل إلي أعرفهم بحبهم بس أنا قولت القريبين أو إلي كانوا قريبين مني

في النهاية حابب أقول شخص يمكن أنا معرفهوش ولا هوة يعرفني
علاقتنا ردود في بلوج ومن فترة بسيطة كمان

عبلة حلمي
شخصية مجنونة شوية بس طيبة أوووووووي وصريحة أوووووي فرحت برجوع التفاؤل جوايا مع إنها متعرفنيش أتمني إنها هي كمان تفضل متفاءلة وأوعي حاجة تهزك أنت شخصية محبوبة من الكل
عايز أشوفك علي طول في بلوجي


سلامي ليكم جميعا

حوووووووووووووووووووورس

أحمد عنتر


2 Replays:

Bola 7elmi said...

شخص يمكن أنا معرفهوش ولا هوة يعرفني
علاقتنا ردود في بلوج ومن فترة بسيطة كمان
عبلة حلمي


>> متعرفنيش << و >> معرفكش <<
يا راجل عيب عليك دنا عبله .. وانت عنتر وتقولي معرفكيش
:((


شخصية مجنونة شوية بس طيبة أوووووووي وصريحة أوووووي فرحت برجوع التفاؤل جوايا مع إنها متعرفنيش أتمني إنها هي كمان تفضل متفاءلة وأوعي حاجة تهزك

>> مجنونه أه .. طيبه يمكن .. صريحه شويه :D
بس خلي بالك مش طيبه أووووي وقت اللزوم قويه ومستقويه


أنت شخصية محبوبة من الكل

>> ربنا يخليك <<

عايز أشوفك علي طول في بلوجي

>> يا عمي دأنا مسنتره هنا ولا يهمك .. بس على الله انت اللي متزهقش مني ومن الوش اللي بعملو <<


وسلامي ليك عنتر
ربنا يوفقك
ويخليلك اصحابك
ويقربلك البعيد عنك



سلاااااااااااااااااااااامي

بولا ,,

7oR@$ said...

أنت شكلك بتباتي عندي هنا مش مسنترة بس إيه السرعة دي في الرد عليا بس ردي في بلوجك كمان علي الردود إلي عندك عايز أشوف ردك وأنت بتقولي خلاص حالة النكد دي راحت لحالها والتفاؤل رجع ومش حزعل برده من كلمة شكر ليا ههههههههههههههه