28 May, 2009

تفكير عميق




كنت محتاج وقفة مع نفسي في كل حاجة في حياتي

أسرتي

دراستي

أصحابي وأقرب الناس ليا

حبي

النت

مدونتي

أصدقائي في التدوين


حاجات كتير أووووووووووي

قررت إني أتمشي لوحدي شوية مع إني أصلا ديما بتمشي لوحدي بس قررت أفكر بدأت بأسرتي نفسي بجد أفرحهم ودة مش حيكون سهل لازم أضغط علي نفسي وأضحي علشانهم لو مش حضحي علشانهم حضحي علشان مين

دراستي
لازم أهتم بيها أكتر وأكتر علشان أرجع حاجات فقدتها لمدة سنة كاملة لازم ترجع تاني ومتهيألي مفيش حاجة أسمها مستحيل
أو حلم ووهم

أصحابي وأقرب الناس ليا
إلي باعني منهم ولا حفكر فيه لكن إلي شاريني حفضل جنبه وحيلقيني ديما في كتفه ولو أحتاج مساعدتي حيلاقيني جنبه بس هوة يطلب
أقرب الناس ليا هما عارفين غلوتهم عندي من غير ما أتكلم ويا رب نفضل كدة علي طول

حبي
الحاجة الوحيدة إلي أنا مهمل فيها أوووووووووووي يمكن دة نابع علشان أنا قررت مفكرش في الحب وبعدين حسيت إني محتاج أحب زي بقيت أصحابي لكن يمكن كنت الشخص الخطأ في الحب ههههههههههههههه أو مش بعرف أحب الله أعلم

النت
جزء كبير من حياتي بس عايز أقصر في حقه علشان هوة ممكن يخليني أقصر في حق حاجات أهم منه بكتير

مدونتي
بحبها أوووووووووي وبحب أفضفض فيها عرفتني علي ناس جميلة أووووووووووي و كانت معايا في حزني قبل فرحي ليها ذكريات جميلة اوي ومواضيع كنت في قمة السعادة وأنا بكتبها ومواضيع كنت ببكي وأنا بكتبها وكله محصل بعضه

أصدقائي في التدوين
حسيت منهم بدفعة للأمام وحسيت في كلامهم بالأمل الجديد وأحساس بالتفاؤل


بجد بشكر كل إلي وقفوا جنبي وساعدوني

وحاولوا يحفظوا علي

أحمد عنتر

قبل ما يفكروا في حورس أو في مصلحة شخصية عندهم


سلامي ليكم جميعا

مش حقول حورس

لكن حقول أخوكم إلي بيحبكم أحمد عنتر

2 Replays:

Bola 7elmi said...

اهلا اهلا عنتر
ربنا معاك ... فـ امتحناتك
تبقى طمنا عليك :)

عارف .. حلوه انك تقف مع نفسك شويه
تشوف انت رايح فين وجاي منين

أنا بجد محتاجه أقف الوقفه دي .. يمكن أرتاح



عموما .. كويس انك عرفت انت عاوز ايه .. وعاوز توصل لايه
عاوز ترضي مين .. وازاي تبقى باسط اللي حوليك ومبسوط

ربنا يوفقك :)

7oR@$ said...

حقولك علي حاجة أنا عمري ما فكرت أنا حبقي مبسوط إزاي ديما بفكر إزاي أصحابي أو أسرتي او أقرب الناس ليا يكونوا مبسوطين علشان أنا بكون مبسوط لما بيكونوا هما مبسوطين

ربنا يوفقك أنت كمان في حياتك وتقدري تقفي وقفة

سلامي ليكي

حورس