15 May, 2009

حورس





ناس كتير سألتني إيه حورس دة فقررت أكتب عنه

حورس دة إله الشمس عند الفراعنة

بس أنا مشدنيش ليه إنه ألة الشمس

أنا أول ما شوفت صورته حسيت إنه انا نفس التكشيرة نفس الكبرياء وعزة النفس بحس إن فيه كتير مني

من صغري وأنا بقول علي نفسي حورس بعد كدة قعدت فترة ناسي الموضوع دة لكن فجأة شوفت صورته علي النت رجعتلي الذكريات وقررت أرجع ذكريات حورس إلي جوايا

دي نبذة بسيطة عن حورس وعن أحمد عنتر

وإزاي أتجمعوا مع بعض


سلامي ليكم

حورس



أحمد عنتر

2 Replays:

Bola 7elmi said...

:|

أنا جيت .. :))
وشكرا لسؤالك عنتر
...
أنا بصراحه بصراحه .. أول مرا اشوف حورس يعني طبعا اسمع عنو .. بس عمري م شفتو غير دلوقتي :|
تقدر تقول جهل بالتاريخ المصري الفرعوني

المهم ,,

أهم حاجه فـ الشخص كبريائو .. وعزة نفسو وإحنرامو للذات بتاعتو

ومتنساش التفائل :)) << ايه انت علقتي ولا ايه .!!

ههههههههههههههههههههه
سلامي ليك حورس :)

7oR@$ said...

أديكي شوفتيه أهه

في صورة حورس وصورة عين حورس

نقي إلي يعجبك بقي هههههههههههههه

المهم انت تخلي بالك من صحتك

يلا سلام