13 May, 2009

أضحك كركر أوعي تفكر




في ظل التفاؤل إلي أنا فيه

إيه رأيكم يا جماعة نفكر بطريقة جديدة إلي يظلمك او يضايقك أنساة ولا تفكر فيه أكنه دبانة ضايقتك وأنت هاشتها او بلعتها هههههههههههههههههههه

ليه تفكر في إلي يضايقك ما دام في حاجات تانية ممكن تفرحك يعني أنا مثلا كنت ديما بفكر في الناس إلي بضايقني وأحاول إني أكتم ضيقي مع إن في ناس بتحبني ومش مستنية مقابل ونفسها تخليني مبسوط علي طول ليه مفكرش فيهم لازم أفكر في دول كمان أنا فعلا بدأت أعمل كدة في ناس بتحبني وأنا كمان بحبها جداااااااا وفي ناس بتتعمد جرحي ومضيقتني فهما إلي بدأوا وأنا لازم أعمل زيهم ولا إيه بس انا مش حعمل زيهم بس حقلل علاقتي بيهم إلا لو حصل حاجة خلتني أرجع معاهم زي زمان طبعا كلامي مش لشخص معين والله ههههههههههههه علشان في ناس حتفهمني غلط دة ممكن يكون لكل أصحابي أو لمعظمهم

مش عايز حد ياخد كلامي بزعل بس أنا بجد بحب كل أصحابي
وأخواتي

يلا سلامي ليكم جميعا يا أجمل أصحاب

أة صحيح أنا حلم من كل واحد من صحابي خمسة جنية ههههههههههههه

كل أصحابي حيتبروا مني كدة ههههههههههههه

مش حاخد من حد حاجة خلاص


2 Replays:

Bola 7elmi said...

في ناس بتتعمد جرحي ومضيقتني فهما إلي بدأوا وأنا لازم أعمل زيهم ولا إيه بس انا مش حعمل زيهم بس حقلل علاقتي


اسمع عنتر :
انت قلل من علاقتك بيهم .. بس اوعى تجرح حد زي م جرحك
خليك اصيل حد مع قليل الاصل
أصل ياعني هقولك انت بتحترم نفسك بـ أفعالك وردود أفعالك قبل م تحترم اللي قدامك .. فنفضلو

يعني اصل غالبا اللي بيتعمدو يأذو الناس بيبقو تعبانين نفسيا تلاقيهم بينافقوك او او .. فسبك م الناس دي واضحك و كركر
عيش فرحك

ونا على فكرا الحمد لله الحمد لله رايقه انهردا .. حالة الكآبه رااااااحت
هههههههههههههههههه

7oR@$ said...

يا رب ديما تفضلي كدة علي طول

وكلامك صح ودة أصلا إلي أنا عملته فعلا بس بيبقي صعب عليا لما بتجرح من ناس وبطنش وبعمل نفسي مش واخد بالي علي فكرة الموضوع دة محصلش من واحد دة حصل من ناس كتير كنت أعرفها وبجد تعبت بس لازم أطنش وأتفاءل ولا إيه

هههههههههههههههههه
وحضحك برده