09 May, 2009

لازم أحساب ناس

كتبت عن التفاؤل وأنا لسة متفائل

ويمكن من نعمة ربنا عليا إني اكتشفت إن الناس إلي أنا كنت زعلان عليها ناس متستهلش زعل
مينفعش إني ازعل علي شخص كذاب بيمثل علي إلي حوليه أو علي الأقل بيمثل عليا ويعمل نفسه كذة وكذة بقي أنا جاي أقوله مع ألف سلامة وأنا إلي مش عايز اكلمك تاني علشان عرفته علي حقيقته يمكن دة جة في الوقت المناسب سعات كتير الإنسان بيتخدع في أشخاص ويفتكرهم كويسين ويشوف دموع التماسيح ويسمع صوت التمثيل ويكتشف إن كل شئ كذب وإن حتي أخوته أخوة كذابة أنا جاي أقول الكلام دة سواء عرف نفسه أو معرفهاش بس دة كلامي عنه بعد ما ربنا كشفلي حقيقته سواء من كلامه معايا إلي قالي بنفسه إنه كذب عليا في حاجات أو بكلامه مع ناس تانية إلي أنا شوفته بالصدفة وكان باين أوي منه إن كلامه معايا حتي في أخر وقت كان كذب يبقي خلاص دة غير إنه أصلا بايعني يبقي أنا مش حشتري حد

بتمناله حياة سعيدة ههههههههههههههههههه

وأنا برده لسة متفائل

وبفرح لما بعرف حد علي حقيقته

سلام يا ولا بلاش ذكر أسماء يمكن يعرف نفسه
ههههههههههههههههههههههه

محدش يزعل من طريقتي في الكلام بس بجد أنا مصدوم فيه
وكويس إني عرفته علي حقيقته

3 Replays:

Bola 7elmi said...

بتمناله حياة سعيدة
>> هي دي الروح الرياضيه <<
ههههههههههههههه

وأنا برده لسة متفائل

>> والله لما باجي هنا بتفائل .. مع ان من اليوم الاول اول م جيت هنا كان نكد فـ نكد .. بس أخيرا والحمد لله لقيت الضحكه يارب دووووووووووووووم

وبفرح لما بعرف حد علي حقيقته
>> طبعا .. بنعرف ازاي نتعامل معاه اكتر <<

سلام يا ولا بلاش ذكر أسماء يمكن يعرف نفسه

>> يعني يوم م تقولنا أسماء وتعرفنا على واحد تعرفو يكون اللي جرحك .. طيب عرفنا على اسامه مثلا صاحب الشوطه الجريئه اللي جت ف وشك
ههههههههههههههههههههههه <<


محدش يزعل من طريقتي في الكلام بس بجد أنا مصدوم فيه

يا عمي الدنيا مليانه صدمات .. أهم حاجه تفهم اللي قدامك .. هو غالبا بيبقى صعب الفهم او انو بيبقى دماغنا هو اللي جزما .. بس ف الاخر أهو احنا بنتعلم ,,


وبجد يا عنتر انا بتفائل لما بدخل صفحتك
و إوعى تيأس .. اصل صفحتي اليومين دول متلغمه .. بس عارف شويه كآبه وهرجع أنبسط تاني
اصل انا كمان مش نكديه وبحب افرح نفسي واضحك
تقدر تقول هبله يعني
هههههههههههههههههههههههههه




و معليش بقى باجي هنا ارغي كتير وباخد راحتي .. يعني بردو البوج بلوجنا .. ولا ايه :/ متكسفناش بقى اه بلوجنا ونص وخمسه

ويارب دايما تنبسط
:)

سلامي

Bola 7elmi said...

كنت هنا .. حيث منبع التفاؤل
:| طبعا برفع من روحك المعنويه لا منبع ولا حاجه ههههههههههههههههه

"" خرفت فـ الكلام شكلي كدا ""
:(

منبع تفاؤل ونص


كنت هنا
عبله حلمي
بولا
أنشودة المكان

7oR@$ said...

هههههههههههههه وليه بقي إن شاء الله حالة النكد دي شكلك عايزة تضربي ههههههههههههههه وبعدين انت أسمك عبلة هههههههههههههه وانا عنتر ينفعش عنتر يتفاءل وعبلة تتنكد

أضحكي زي ما أعرفك

وتفاءلي

يلا سلامي ليكي

أحمد عنتر
حورس