28 March, 2009

أحمد عنتر





أنا جاي النهاردة بقي أعرفكم مين أحمد عنتر

أحمد عنتر قدام الناس

أحمد عنتر مش بيضحك كتير كشري بمعني أصح رخم وخنقة دة رأي ناس مش رأيي أنا
ناس كتير بتتخنق منه وأعتقد إن دة حقهم

أحمد عنتر في نظر إلي يعرفوه

أحمد عنتر طيب ومهزار بيحب الضحك والغلاسة بيخاف أوي علي أصحابه وبيعتبرهم أخواته

أحمد عنتر في نظر أسرته

منطوي مش بيكلمهم كتير قاعد علي الكمبيوتر ديما بيكلم أصحابه علي الشات إلي هما بيكرهوه ونفسهم يبطلوا

أحمد عنتر في نظر نفسه

في رأيي إن أحمد عنتر محدش يعرفه ولا حتي أنا نفسي سعات كتير بحس إني طيب أوي وسعات بحس إنه خبث مش طيبة بحب الناس وبخاف من أختلاطي بيهم قليل الكلام مع الناس إلي معرفهاش بخاف من الأحراج جدا ودة يمكن علشان أنطوائي عايش بشخصيتين أحمد الطيب الهادي إلي بيحب الناس ومن برة أحمد إلي بيصد وبيكشر علشان الناس تخاف تقربله مع إنه نفسه الناس كلها تعرفه وتعرف حقيقته
بس الناس يمكن مش عايزة تحاول تعرف مين أحمد عنتر بيبنوا فكرتهم علي شكله
وبعدين أنا أصلا بكشر علشان عيني حساسة ومش بتستحمل الشمس لو فتحتها ومكشرتش حدمع هههههههههههههههههه ولو لبست نظارة شمس حيقولوا مغرور
هههههههههههههههههههههههه

بس أنا مش مغرور ممكن يكون شكلي كدة لكن أنا بحب الناس كلها وعمري ما أتعاليت علي حد وأصلا أنا أنسان عادي حتعالي علي الناس ليه كلهم أخواتي وأصحابي وزمايلي

وفي الاخر عايز أوجة رسالة لإخواتي وأصحابي

ربنا مايحرمني منكم أبدا وإن شاء الله حتلاقوني جنبكم في الوقت إلي حتحتاجولي فيه ومش حتأخر عنكم

ورسالة إلي زملائي إلي يعرفوا أحمد عنتر أو إلي مش عارفينه

أنا مش بتأخر عن أي حد لو حد أحتاج أي حاجة ميتحرجش يجي يكلمني يقولي أنا عايز كذة مش ححرجه ولا حصده أنا أصلا بحب أعرف الناس بس مشكلتي في إنطوائي


في النهاية أقول

أنا مش رخم ولا خنقة والله ههههههههههههههههههههه

0 Replays: