18 March, 2009

جسور محطمة




قلبي تحطم جسره وأنهارت مباني أحلامه وتزعزعت أركانه

أصبحت الدنيا بالنسبة لي أياما تمر تلو الأخرة لا فرق

أنا بجد تعبان

الدنيا ضلمت

لكن الحياة حتستمر مش حيهمني حاجة بعد كدة

حعيش في الحقيقة حنسي الخيال بس مش حنسي أصحابي الخياليين هما ملهومش ذنب

كنت بعيش للناس والناس بدمر حياتي وبتجرحني ولا بيهمها

لكن دلوقتي أسرتي وبعدين أنا وبعدين أي حد تاني

بس لازم أقول

وداعا أيها القلب النابض

وأهلا بجهاز النبض

2 Replays:

halaS demahoM said...

علي فكره اوحش ناس اللي بتاخد قرارات وبترجع فيها

فاكر ده

ودلوقتي أقدر أقولكم حاجة مهمة هوة قرار حيغير حياة أحمد عنتر بقوة لكن أنا شايفه صح وأصحابه الخياليين شايفين كدة برده هوة إنه حيفتح صفحة جديدة مع كل الناس مهما عملوا وحيفتح باب للتسامح مع الجميع

وفي ناس حيقعد يتكلم معاهم كتير


س ل ا م ي

7oR@$ said...

علي فكرة كلامي في الموضوع إلي فات مش بيتعارض نهائيا مع كلامي في الموضوع دة الموضوع الجديد دة لموقف ولا يتعلق بموضوع التسامح

متخلطش الأمور شكرا لردك