13 March, 2009

دعوة للتسامح



أنا النهاردة جاي وماشي تاني مش قاعد كتير يعني بس قاعد وخلاص

المهم

أحمد عنتر أسم يعني ليه الكتير شخص مهم جدا في حياتي الوحيد إلي واقف جنبي في وسط ناس الواحد بيثق فيهم وبيطلعوا أي كلام هههههههههههههههههه بس لازم أتعود علي كدة طالما معايا أصحابي إلي بيحبوني وإلي بيسألوا عني ديما وبيخافوا عليا جدا بجد طبعا دول أصدقاء الخيال هههههههههههههههه

ودلوقتي أقدر أقولكم حاجة مهمة هوة قرار حيغير حياة أحمد عنتر بقوة لكن أنا شايفه صح وأصحابه الخياليين شايفين كدة برده هوة إنه حيفتح صفحة جديدة مع كل الناس مهما عملوا وحيفتح باب للتسامح مع الجميع

وفي ناس حيقعد يتكلم معاهم كتير


يعني من الأخر ممكن أقول إن احمد في مرحلة تغيير هوة في نظره إنها للأحسن لكن الله أعلم الدنيا مخبية إيه

هوة كدة سعيد وحيحاول يكمل حياته من غير ناس كانت قريبة منه بس حيكون ديما جنبهم في أي مشكلة

علشان كلهم أخواته ومش حيفرق بين حد إلا لو كان خاين فللأسف مش حيرحمه وقتها

5 Replays:

سهر الليالي said...

خطوه ثابته علي ارض الواقع يا احمد
كويس اوي انك بدائت من جديد
ومش تحط في بالك اي حاجه ممكن تسبب حزن او قلق عيش حياتك
ومهما الايام تخبي مش تسمحلها تاثر عليك
وكمل وانت واثق ان اللي جاي هيبقي احسن
ان شاء الله
واسفه اني خذلتك
اتمنالك حياه سعيده

تحياتي
فراشه الشتاء

7oR@$ said...

فراشة الشتاء

مين قال إنك خذلتيني أنا بعتبرك أختي وممكن الحياة خلتنا نبعد شوية لكن في النهاية انا جنبك في أي وقت لو حسيتي إنك في شدة قوليلي ومش حتأخر عنك مهما كان ومهما حصلي

الدنيا مش بتدي كل حاجة أنا أخد إلي ادتهولي وأستغله صح

شكرا علي ردك

حورس

»-(¯`shahd´¯)-»* said...

عنوان جميل ومضمون اجمل
اد ايه الانسان بيكون محتاج انه يفتح صفحة جديدة
واكيد مع مرور الوقت بينسى اللى اساء اليه وبيفتكر اللحظات الحلوة
وعلى فكرة هوه ده سن التغير
يعنى انا مثلا اضطريت اغير افكارى فى نفس المرحلة تقريبا
عشان كده بهنيك انك عرفت طريقك الصح

7oR@$ said...

شهد عندنا يا مرحبا يا مرحبا

شكرا علي تشجيعك ليا أنا فكرت كتير قبل ما أقرر القرار دة بس أعتقد إن قراري صح وجة في وقته

وربنا يوفقني في إلي بعمله إن شاء الله

NoBodY said...

اممممممم

ماشي ياعم

طبعا عارفنى

مش عارفة أضيفك منين

أصل بروفايلك ملخبط ووحش

بتاعى هيبقا أحلى منه

يللا ضيفنى بقا