16 April, 2009

أقولك .............




بتغيب أيام وإيدي علي قلبي
ما تعود وتروح أو تنساني

أوهام عم عيش بهواك أنا وخبي
خليك بعيوني وبأحضاني

أقولك شو إلي صاير فيا
مثلك أو بيعذبني البعد
وحدي أنا

صوتك لو هجر سمعي
أنا صمتك بيخوفني
بيحرمني الهنا

بتغيب أيام وإيدي علي قلبي
متعود وتروح أو تنساني



معقول ما تقول عني ذات الكلمات
وتكون مشغول وأحكي لحالي

مش همي أبكي خوفي انا الدمعات
تخفيك عن عيني وأنت أقبالي

أقولك شو إلي صاير فيا
مثلك أو بيعذبني البعد
وحدي أنا

صوتك لو هجر سمعي
أنا صمتك بيخوفني بيحرمني الهنا

أقولك شو إلي صاير فيا
مثلك أو بيعذبني البعد
وحدي انا

صوتك لو هجر سمعي
أنا صمتك بيخوفني
بيحرمني الهنا

بتغيب أيام وإيدي علي قلبي
متعود وتروح أو تنساني


بحب الأغنية دي أووووووووووووووووووووووووووووووووي

عشقي الأول والأخير


6 Replays:

سهر الليالي said...

انا كمان بحبها اوي
هي اصلا جميله جدا

7oR@$ said...

مي تو

دي رنتي بقالها أكتر من سنة وخلتها رنة خاصة بعد كدة بس مبقتش أسمعها زي الاول الرنة طبعا ههههههههههههههه

الأغنية بسمعها كتير اوي

شكرا علي ردك

سهر الليالي said...

اممممممممممم دي مشكله
ما انت المفروض تسمع الرنه

7oR@$ said...

أنا بحب الرنة زي ما بحب الأغنية

وعندي أمل إني أحسمعها تاني هههههههههههه

أصلي مش بفقد الأمل ومتفائل

ولا أنت إيه رأيك؟؟

سهر الليالي said...

مش اعرف بس خلي عندك امل في كل حاجه

Habeba said...

أكيد عندي أمل وكبير كمان وعمري ما فقدته