10 April, 2009

واقفة جنبي



واقفة جنبي ومن زمان خدتي بأيديا

كل حاجة بعيدة قربتيها ليا
واقفة جنبي ومن زمان خدتي بإيديا
كل حاجة بعيدة قربتيها ليا
وأما بتعب وأنت جنبي بنسي تعبي
تضحكي أي صعب يهون عليا
يا غالية وأنت قدامي
بدأت أحس أيامي
ومش ححلم خلاص تاني
دي خلصت بيكي احلامي
حياتك ليا عيشاها
همومي عني شيلاها
ولو في حاجة جرحتني في حضنك بقدر أنساها
واقفة جنبي ومن زمان خدتي بأيديا
كل حاجة بعيدة قربتيها ليا
وأما بتعب وأنت جنبي بنسي تعبي
تضحكيلي أي صعب يهون عليا
قد إيه كان قلبي بيدور عليكي
بعد صبري عوضتني الدنيا بيكي
قد إيه كان قلبي بيدور عليكي
بعد صبري عوضتني الدنيا بيكي
قبل منك كنت أنا مش لاقي نفسي
وأما جيتي لقتني شايف نفسي فيكي
يا غالية وأنت قدامي
بدأت أحس أيامي
ومش ححلم خلاص تاني
دي خلصت بيكي احلامي
حياتك ليا عيشاها
همومي عني شيلاها
ولو في حاجة جرحتني في حضنك بقدر أنساها
واقفة جنبي ومن زمان خدتي بإيديا
كل حاجة بعيدة قربتيها ليا
وأما بتعب وأنت جنبي بنسي تعبي
تضحكي أي صعب يهون عليا



2 Replays:

سهر الليالي said...

الكلمات حلوه اوي
حملتها وسمعتها كتيرررررررر
بحييك علي اختيارك
ويارب تفضل واقفه جمبك علي طول

تحياتي
فراشه الشتاء

7oR@$ said...

يا رب تفضل واقفة جنبي

بدأت أحس إن في ناس كتير بتحبني وواقفة جنبي ودي حاجة بدأت تخليني مبسوط بس في ناس كتير بعدت عني بس الدنيا مشاغل أكيد في حاجة شغلاهم بس أنا مش زعلان من حد الحمد لله

ربنا يخلي الجميع ليا
وشكرا ليكي يا فراشة علي ردك الجميل وتفضلي كدة علي طول

سلامي ليكي

حورس