03 April, 2009

كلام في كلام

معلش بقي فاضي وقاعد أكتب ههههههههههه

المهم

بدأ نتكلم بتوسع أنا مبسوط ليه النهاردة

الأجواء النهاردة في الكلية كانت ماشية زي ما أنا عايز بالظبط
قابلت أصحابي وأتكلمت معاهم

قعدت فكرت مع نفسي وعرفت إن الواحد ميعرفش الخير فين
وإن ربنا بيريد الخير لكل الناس حتي لو في منظوره شر

محدثكم أحمد عنتر من بلوجه
يحيكم ويعلن الأتي

مرحبا بك يا أحمد عنتر الحبيس إلي الدنيا يمكن كنت حابس أحمد عنتر جوايا علشان خايف إنه يتخدع بس لقيت أحمد عنتر إلي عامل فيها فاهم وبيثق في الناس بيتخدع
يبقي خلي أحمد عنتر الحبيس ياخد دوره ويثبت إن الخير ديما بينتصر مش المكر والخداع يعيش علي إن الخير موجود ويدور عليه ممكن يكون حالم لكن هي دي الدنيا

بقول لكل الناس وكل أصحابي بحبكم أوي ويا رب أحمد القديم يكون عودته حميدة عليكم هوة مش مختلف كتير بس قررت أبقي جرئ وأشيل الإنطواء وميهمنيش حد وأعمل إلي في دماغي من غير خوف ولا قلق

عايز أقول إن لله وإن إليه راجعون
علشان أنا أختي ماتت ممكن تكون ماتت من زمان بس حسيت بموتها دلوقتي لما أكتشفت إنها مش جنبي وإني لازم أعيش لوحدي وأفكر لوحدي داخل أحمد عنتر وأعيش مع الناس داخل المجتمع

أدعولي

وبشكر أصحابي إلي نصحوني وقالولي سيبك من إلي يبيعك وأشتري إلي شاريك علشان إلي يبيعك يبقي ميستهلكش وميستهلش إنه يتكلم معاك وهوة الخسران
بس أنا عمري ما كنت ندل ولا ببيع حد

وانا تحت امر كل أصحابي والقريبين مني
وأكيد الأمر لله وحده


سلامي ليكم جميعا


أحمد عنتر
حورس

1 Replays:

Bola 7elmi said...

قررت أبقي جرئ وأشيل الإنطواء وميهمنيش حد وأعمل إلي في دماغي من غير خوف ولا قلق




عنتر ,,

هناك أناس لا يستحقون التقدير .. ولا يستحقون تلك المكانه اللتي وهبتهم اياها .. بل ولا يستحقون أن يبيتون فـ الذاكره لتتذكرهم ,,

قد تقابل أناس ماتت فيهم المشاعر
وانتحرت فيهم الاحاسيس
يجرحونك .. ويجعلونك تعاني
وقد تلجأ للصمت و الوحده

لكن ,,

يكفي أن تعرف من هم .. ويكفي ان يسقطو من نظرك .. حينها فقط سوف يسقطون من قلبك ..

مثلما هناك من هم أكثر قسوه .. هناك من يمتلك أطهر قلب

لا تبحث عن المصداقيه ف قلوب البشر
فقط كن من نفسك واثق .. واحساسك صادق ,, اخرج للعالم وتعرف
حينها ستصادف من هم جوهرهم صادق و نقي



.

.

مررت هنا .. فحببت ان أترك تعليق
فـ اعذرني ع الاطاله

بالتوفيق فـ دنيا البشر وو وعالم الكبار








>> عبله حلمي ,