28 July, 2009

أحاسيس ملخبطة



مكنتش عايز أكتب بوست فيه نكد لكن غصب عني دخلت بلوج وقريت موضوع قديم في البلوج دة أنا إلي دورت عليه بجد كان ليه ذكري جميلة أوووووووووووي في حياتي كانت أجمل أيام حياتي أيام البوست دة خوفت يكون أتمسح لكن ليقته لسة موجود يمكن وقتها كانت ذكريات جميلة لكن دلوقتي بقت ذكريات بتقطع في جوايا لكن كل حاجة وليها نهاية يمكن النهاية كانت سريعة ولكن في الأخر أنتهت يمكن كلامي مش مفهوم أوي لكن أنا بكتب بأحساسي مش بعقلي ونادر أوي لما بكتب بأحساسي
مش حقول إني مضايق او مخنوق لا خالص أنا حالتي النفسية مستقرة إلي حد ما والحمد لله لكن كان نفسي أعيش اللحظات إلي كنت عايشها دي طول عمري

لكن لازم أقول الحمد لله علي كل شئ ومحدش عارف الخير فين والدنيا علي الحال دة والحال دة

سلامي ليكم جميعا

حورس
أحمد عنتر

7 Replays:

The illusionist said...

ايه بقى يا باشا
ليه بس مضايق
افرح بقى يا عم
انا عارف الدنيا نصها نكد
بس لو الواحد كل شويه فتح القديم
واتفرج على فيلم نكدى
وافتكر نكد
غالبا
هيجيله انهيار عصبى
بقولك ايه
بزمتك
منفسكش تضحك
نعالى عندى وزورنى مره
واضحك حبتين
ماشى
اتفقنا
www.nightpiper.blogspot.com

هستناك

The illusionist said...

الاوااااااااااااااال


وهستناااااااااااااااااك

7oR@$ said...

THE illusionist

أنت كدة متعرفنيش بقي دة أنا اكتر واحد بيضحك يا عم أنا بس بحاول اخرج إلي جوايا من غير ضغوط ولا حدود دة مش معناة إني مضايق ولا حاجة أنا قولت في الموضوع إني مش مضايق لكن أفتكرت الذكريات دي أنا بحب أتذكرها

إن شاء الله حزورك

سلامي ليك

The illusionist said...

طويب
يبقى خلاص
ليا عندك بوست كوميدى
ماشى
وعد
اجى الاقى بوست يفطس من الضحك
ماااااااااااااشى

7oR@$ said...

إن شاء الله

قريب حعمل علي فكرة وأنزلها بس حتي الضحك محتاج تفكير ويمكن أكتر من النكد ههههههههههههههههههه
أستني عليا شوية بقي

سلامي ليك

OlivE said...

حاول تخرج احاسيسك بالكلام والفضفضه هترتاح كتير
بس اختار كويس اوى اوى علشان بعد كدا متندمش على كدا حتى لو احاسيسك ملخبطه مش مشكله بس عبر عن اللى جواك هترتاح اوى اوى


سلامى

Unknown said...

سلامو عليكم
ازيك يا ابو حميد
بص يا احمد بأمانة النكد ده بيجيب الفقر

و اسال مجرب

لو علاقة و انتهت ... عارف انها مش سهلة كده بس حاول علي قد ما تقدر