06 July, 2008

نيو فلاشة

يا جماعة أنا جاي النهاردة اكسر جو الحزن والكأبة من البلوج الممل دة

حقولكم علي حاجة بس بيني وبينكم ههههههههههههههههههههه أنا طلعت رومانسي يا جماعة أنا بحب أغنية مروان خوري أقولك في شريطه الجديد أنا والليل وممكن أقول كمان إني بعشقها وأنا في البداية جايبلكوا لينك للأغنية علشان إلي عايز يحملها


هنــــــــــــــــــا


بس أنا كمان مكتفتش بكدة لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
أنا كمان عملت فلاشة للأغنية أتمني تعجبكم وأكيد مش حنسي مجهود مروة الكبير في عمل الفلاشة دي وإلي أتمني تنال إعجبكم
ونفسي أشوف ردودكم ورأيكم في الأغنية والفلاشة للتحميل


هنــــــــــــــــــــــــــــــــــا


أتمني تنال إعجابكم

14 Replays:

marmar said...

مبروك الفلاشه يا عنتر

شكلى كده رجعتلكم مرض الفلاشات تانى
هههههههههههه

وانا برده جبتها من الكنترول ... بس انا مختلفه عندك زى ما جبت الفلاشه من الكنترول جبت النتيجه
(ايموشن واحد بيطلع لسانة)ه

وهى بدايه رائعه وبجد جميله جدا والاغنيه حلوة اوى

وانت مكبر الموضوع اوى انا معملتش حاجه الفكرة فكرتك والاغنيه بتاعك انا معملتش غير انى رشحالك حبه صور مش يستهلوا الشكر كمان

بس اهم حاجه انها تعجبك وتعجب الناس

سلام

7oR@$ said...

مروة هانم

شكرا علي ردك الجميل وعلي مجهودك الكبير في الفلاشة دي وأنت مجبتيهاش من الكنترول ولا حاجة لأنك أنت كنت الكنترول أصلا ههههههههههههههههههههه وكنت لازم أبين مجهودك قدام الناس

بس واضح إن الفلاشة معجبتش حد
علي العموم خلاص مش عامل فلاشات تاني وحتي لو عملت مش حقرفكم بيها

وأسف يا مروة علي تضييع تعبك

Anonymous said...

واااااااااااو

جميله جدا يا بشمهندس احمد

وتعبك مرحش ولا حاجه ولازم تكمل ومش مهم حد يرد او لا؟؟

المهم انك مقتنع بيها

الى الامام وبانتظار المزيد

7oR@$ said...

bosy cat

شكرا علي زيارتك البلوج وعلي مجاملتك الرقيقة وتشجيعك وأتمني إن الفلاشة تكون فعلا نالت أعجابك

شكرا مرة تانية

a.3nter

Anonymous said...

حلوة اوى الفلاشة يااحمد.... جميلة بجد
واحلى مافيها الاغنية اكيييد

تسلم ايدك ويارب نشوف زيها تانى واحسن ان شاء الله

مشكور على تعبك.. وتعب مرمر كمان

فى انتظار المزيد
.
.
سلام

HaMaDa 3aFshA said...

جميلة بجد يا عنتر ومبرؤوك الشغل الجميل ده وعقبال اللى جاى كله ويكون اجمل ان شاء الله

. said...

i like the designe of your blog veryyyyyyyyyyyyyyyyy much
heyyyyyyyyy i am new in blogging world to communicate with me and write your comments there
http://aliaawwe.blogspot.com/
see u

7oR@$ said...

دة إيه الزيارة العزيزة دي يا هبة طيب مش كنت تقولي إنك حتردي عندي كنت فرشتلك البلوج ورد علي العموم البلوج بلوجك في أي وقت لو عايزة تكتبي مواضيع عندي كمان أنا مستعد وشكرا طبعا علي ردك الجميل إلي مكنتش منتظره وشكرا علي شكرك لمروة كمان

سلام يا اعز أخت في الدنيا

7oR@$ said...

عفشة

أزي سعدتك يا باشا أتمني تكون بخير شكرا علي ردك الكريم والعزيز عليا وأتمني إن الفلاشة تكون عجبتك وإن شاء الله يعجبك إلي جاي


سلامي ليك وللعائلة

7oR@$ said...

Thanks aliaawwe for visiting my blog
I hope you like it and like my topics but Sorry my blog is not a place for your advertisement .


thanks again

Horas

»-(¯`shahd´¯)-»* said...

ايه الشغل الجميل ده
يا مواهبك
اد كدة بتحب مروان خورى
ربنا يوفقك
وبهديلك تاج
جهزة بسرعه

7oR@$ said...

شهد

بقالك كتير غيبة عن البلوج بس رجعتي في وقتك
في وقت الأغنية والفلاشة إلي بعشقهم

أتمني إنها تكون عجبتك وانا مبسوط بالتاج إلي بعتيهولي

شكرا علي ردك الجميل يا بنت بلدي

كلام على بلاطة said...

كل فلاشة وانت طيب
تحياتى

7oR@$ said...

شكرا علي ردك وأتمني الفلاشة تكون عجبتك