17 April, 2008

صيف جديد

أنا كنت ناوي أكتب موضوع بس لقيته نكد قولت بلاش أنكد عليكم ونقول أي حاجة تانية ههههههههههههههههههههه لو عايز تصيف ممكن تروح فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سؤال يطرح نفسه بس أنا برشح أسكندرية وإبقوا كليموني وأنا حفسحكوا ودة دعوة لكل إخواتي وأصدقائي في الكلية ومش حنسي زملائي إلي معرفهمش كمان وعلي فكرة مفاجأة مفيش هدايا للحضور ههههههههههههههههههه

كل واحد يكتب نفسه يصيف فين وليه

وعلشان محدش يبقالوا حجة ويقةل طيب حنكلمه إزاي دة ميلي

a.3nter@yahoo.com

سلام ليكوا جميعاً


5 Replays:

Ahmed Al-Sabbagh said...

طب واخواتك المدونين

مالهومش عزومة

اهئ اهئ عاااااااااا

وحش انت

7oR@$ said...

يا باشا أنا مقصدش أنتوا تشرفوا وتأنسوا هههههههههههه وعايزين الإجتماع يكون عندنا المرة الجاية إن شاء الله في إسكندرية

marmar said...

ماشى يا احمد عزومة مقبوله

بس مصيف ايه دلوقتى كفايه علينا الامتحانات

وعموما ان شاء الله السنة دى نصيف فى اسكندريه مع اننا بقالنا سنتين بروح اسماعيليه بس مش باين له مصيف علشان اختى هتتجوز والبيت مقلوب

اهىء اهىء اهىء اهىء

مش بعيط علشان هتتجوز وهتوحشنى وكده
لالالالالالالالالالالالالالالالا
بعيط علشان فى وحده تانيه
هههههههههههههههههههههههههههه

Anonymous said...

اساسي طول الصيف فاسكندرية
وساعات بروح على الطاير كدا مطروح او العين السخنه
ودعوة مقبولة
ميرسي ليك
-:)

ahmedomar said...

لالالالالالالالالالالالالالا

انا بحب اسكندرية طبعا

ومعزوم هناك من طوب الارض

هههههههههههههههههههههه

بس السنة دى لازم اسافر شرم او الغردقة عاوز اعوم بقى فى البحر الاحمر يا جدعاااااااااااااان

هههههههههههههههههههههه

بس عزومة مقبولة يابو حميد

ونحاول نطل على اليكس فى الصيف